LIKE US

Wednesday 21 August 2013

DINAR IRAQ BARU IQD - Part 1

Salam semua, mungkin saya dan anda semua belum terlambat lagi untuk ambil tahu tentang Iraq Dinar yang baru. Tapi, mungkin juga anda pernah mendengar cerita tentang Iraq Dinar ni.....

Ada yang mengatakan tentang Iraq Dinar ni boleh menjana sebanyak keuntungan sehingga 500%, tapi sejauh mana kesahihannya saya pun tak pasti.... kes ni saya ada dengar pada tahun 2003 hingga 2008.... lepas dari tahun 2008, ada juga dengar tentang RV..... apa yang RV ? RV tu mungkin Rateble Value..... dimana benda ni kalau terjadi.... nilai matawang tersebut akan menjadi lebih penting dari nilai nilai yang lain..... ish ish ish.... tak faham tak faham.....

Tapi takper, saya juga ada kaji benda ni, dari tahun 2010 hingga 2013 ni dengar ceritanya nak RV.... maksud saya rateable value tu dari USD:IQD (1 nisbah 1) wow wow wow.... ye ke....? kalau saya ada IQD25000 maknanya kalau ditukar saya akan dapat USD25000 = RM75000 hmmm pening pening... banyaknya duit walhal saya beli baru harganya RM100 untuk IQD25000......

Kajian demi kajian dibuat sehingga ke berita us dan iraq dan dunia tentang RV ni, sebenarnya agak sukar untuk didominasikannya..... tapi kalau jadi..... wahhhhh memang hebat..... kita ikuti kisahnya di Part 2 nanti yek......

DINAR IRAQ BARU IQD - Part 2

Sharing is caring

No comments:

Post a Comment