LIKE US

Tuesday 27 August 2013

DINAR IRAQ BARU IQD - Part 5 Paling Akhir

Salam semua... aku fikirkan dah akhir rupanya ada pengakhirannya... saya pun tak pasti kesahihannya lagi... sebab saya pun bukan orang IMF PBB NASDAQ dan sebagainya. Cuma apa yang perlu saya bagitahu sikit ni.... RV dah nak dekat sebelum bulan September ni kot..... hehehhehehe....

OK semua... INFO TErbAru ni..... RV akan terjadi sebelum september.... ni yang aku kaji dari hari tu sampai hari ini.... hari tu aku kehilangan link yang aku bookmarked... kali ini aku dah berhati hati.... link dia http://browse.feedreader.com/c/lightworkersxm/582423698 RV RV RV GO RV

Ok lepas ini post cerita lain pula ok, kita tinggalkan cerita IQD ni..... nanti kalau asyik cerita je tentang ni orang akan boring.....

Sharing is caring

No comments:

Post a Comment