LIKE US

Tuesday 3 September 2013

ISU PANAS

Hehehe.... kita sambung lak dari semalam punya cerita......maksud saya cerita minyak tu laaaa..... hahaha... sekarang minyak sudah naik harga... korang kena terima jugak laaaa sebab korang semua and aku ni duk kat Malaysia......

Tapikan kerajaan akan perkenalkan RON 92 semula..... tahun 2009 diorang sudah tamatkan, so sekarang ni nak dikembalikan semula. TAPI.... ADA TAPINYA... APA YANG TAPI NYA...??? Ok... RON 92 sebenarnya banyak digunakan untuk MOTOSIKAL.... dan KERETA Jenis lama punya...... KALAU KERETA JENIS BARU.... tolong jangan guna.... silap haribulan ENJIN anda akan cepat rosak okay....... memanglah minyak tu murah...... SILA KAJI DAHULU YEK....


Haaa... yang ni lak satu lagi isu panas,  apa isunya..... "ISU BODOH" haaa yang ni saya taknak cakap lebih lebih... nanti saya pulak yang kena banned..... hehehe cari je kat google atau yahoo tu..... tapi cuma nak bagitahu sikit laaaa.... Sila bahasakan dengan betul.... maksud saya.....``Bahasa Jiwa Bangsa''. Ini bermakna bahasa apa yang kita daulatkan, maka bahasa itulah yang membentuk jiwa kita yang sekali gus memercikkan jati diri kebangsaan. Justeru, jika seluruh rakyat Malaysia tanpa mengira perbezaan asal-usul mendaulatkan bahasa kebangsaan, akan terzahirlah citra dan keperibadian kita sebagai satu bangsa - bangsa Malaysia."

No comments:

Post a Comment