LIKE US

Thursday 3 October 2013

TIDAK AKAN DIKELUARKAN...!!!

Salam semua kepada peminat dan pengunjung blog emasfaiz ni... hehehe... Post kali ini ialah mengenai Wang atau Duit RM36 note yang baru.....

Sebelum ini pada hari raya yang lepas lepas, note note baru telah dikeluarkan oleh Bank Negara Malaysia iaitu RM1, RM5, RM10, RM50 dan RM100.... lepas isu demi isu... note yang baru RM20 telah muncul... hehehehhe....

Sekarang ni banyak atau ramai juga tertanya tanya, mana peginya note yang baru lagi satu...? Saya tanya kembali.... Note apakah itu...? sumber mengatakan Note yang RM36 tu ler..... (saya tersenyum) dan heheheh.... oooo note tu yek....? yang tu tak dikeluarkan di Malaysia ler..... kenapa tanya...? dia jawab konfius sikit ler.. dah cetak tapi tak keluar......

Saya tidak pasti kesahihan note yang dia kata kan itu RM36..... adakah anda semua pernah mendengar juga...? Note itu seperti gambar dibawah ini... dan PREDICTION saya, mungkin ada sebab mengapa ianya tidak dikeluarkan juga..... kalau tanya saya... saya nak tanya siapa....? TANYA LA SAMA BNM..... APA DAAAAA.....

No comments:

Post a Comment