LIKE US

Thursday 30 June 2016

HARGA MINYAK NAIK LAGI....????

Hehehehe... salam semua kepada peminat setia blog emasfaiz ni..... dulu kita dikejutkan dengan harga kenaikkan minyak.... kali ni pula ura ura menyatakan minyak akan naik lagi.... JANGAN CEPAT MELATAH... JANGAN CEPAT MELATAH.... JANGAN CEPAT MELATAH ok....

Akan tetapi setelah kajian dibuat oleh saya sendiri selaku pemilik blog ini, kemungkinan ia akan terjadi juga kenaikan pada bulan julai nanti..... itu just my PREDICTION saja... tapi jangan lak nak di heboh hebohkan.... semua ini adalah andaian sahaja.....

Sudah ada banyak web, blog, akhbar, media telah keluarkan statement seperti ini... percaya atau tidak, kena percaya juga la yek MINYAK AKAN NAIK HARGA LAGI.... kalau tanya saya berapa, saya akan jawab by my prediction iaitu 10sen sahaja per liter ok... jangan nak bambu saya lak... ini bukan kerja saya... saya pun macam orang lain juga PENYAMPAI INFO..... adiosssss......

No comments:

Post a Comment