LIKE US

Monday 1 August 2016

IKLAN - TRAFFIC SANDWICH

Salam Sejahtera.... Ini ada cerita best sikit tentang Traffic Sandwich....

Tiga bulan lepas sewaktu aku bawa kereta nak ke office, tetiba je lampu hijau bertukar merah.... lalu... ku pun ter brek ...... tetiba... aku terlihat ada sorang mamat ada bawak barang sambil pegang dan mengangkat tangannya sambil tunjuk ke kereta dan motor yang sedang berhenti ketika tu.... pastu lampu sudah hijau... aku pun jalan.... (ni area setapak jalan genting kelang dekat dengan lampu isyarat)

Dua bulan lepas tu....lampu merah tempat yang sama menyebabkan kereta ku brek sekali lagi.... aku memandang lagi sekali pada mamat yang dulu ku pernah tengok bawak barang tersebut sambil pegang dan mengangkat tangannya... aku tengok jarak dekat.... laaaa "SANDWICH RUPANYA" dia jual.... murah tu.....RM1 JE HARGANYEEE..... pastu lampu sudah hijau... aku pun jalan...


Satu bulan lepas... kikiki... nampaknya sudah merentasi Tiga Bulan mamat tu niaga ni.. YANG BESTNYA.... First Time aku tengok Jiwa Kental Dia Ni Niaga Tengah Jalan Sesak... MEMANG POWER BANG.... takper... Rezeki ada dimana mana.... lalu... aku pun panggil dia dan beli 2 bungkus... sampai kat office... ku pun makan... MAK AIIIII... SODAPNYERRR....

*Kalau sesiapa ingin mencuba, boleh hubungi beliau iye.... 
019-2858586 - Traffic Sandwich

1 comment: