LIKE US

Saturday 15 June 2013

9 BULAN ASET RM1JUTA

Salam sejahtera kepada pengunjung pengunjung blog saya ni... hehehe.... kali ini saya ingin menceritakan suatu kisah benar mengenai seorang pelabur tegar yang kini semakin kaya dan berjaya dengan pelaburan emas dan perak fizikal. Dia ni adalah mentor saya.... hehehe.... kerana untuk menjadi kaya dengan pelaburan emas ini adalah ILMU.

Mentor saya ini, dahulunya adalah seorang pekerja kerajaan dengan gaji RM 1400 sahaja. tetapi dengan ilmu yang beliau ada beliau telah menjana kekayaan dengan aset 1 juta dalam masa 9 bulan sahaja.Semuanya bermula dengan pelaburan emas dan perak fizikal. Dan sekarang beliau menjadi pelabur sepenuh masa dan telah pun mencapai impian beliau menjadi orang kaya. Persoalannya bagaimana beliau lakukan ?

Inilah yang saya selalu tekankan. tiada yang mustahil jika anda fokus dan ingin mencuba sesuatu yang baru. dan yang paling penting gunakan emas dan perak fizikal. dan kembali kepada " wang sebenar" dan bukan "wang kertas".

Jika anda tidak pasti anda boleh cari seseorang yang boleh membimbing anda.

TIADA MODAL BUKAN PENGHALANG UNTUK BERJAYA


okay... kita sambung sikit lagi.... kalau korang tengok mentor saya tu ia guna Public Gold kan?.... so kalau korang taknak buat guna cara tu pun boleh... nak guna cara tu pun boleh..... tapi saya punya cara lagi senang... nak tahu macamana? alaaaa senang jek... korang beli Emas Fizikal dan korang simpan... bila naik harga korang jual.... tapi saya suggest jangan jual..... korang pajak aje.... still dapat duit...... sekiranya korang nak jual jugak, pastikan korang beli aset lain contoh rumah atau lain lain dan jangan beli barang hangus. Maksud barang hangus tu ialah barang yang susut nilai..... okay..... jumpa lagi.

1 comment:

  1. Salam...saya akan mengeluarkan wang persaraan 55 pada 1hb.sept.2014 ni..tak tahu nk buat projek apa yg belum di kenal pasti sama ada boleh ke tidak,jadi cadang nk beli emas fizikal je....maklum lah dh banyak biznes off line dan on line yg memenatkan...pulangan nye ciput..di samping tu sambil cari ilmu pasal emas trading ni....apa kata kalau pejamkan mata laburkan dgn emas fizikan RM10k.atau pun RM100k ... tapi pepatah melayu kata "orang tamak selalu rugi"....apa komen En.Razak

    ReplyDelete