LIKE US

Tuesday 11 June 2013

ArRahnu@POS

Salam sejahtera kepada semua pengunjung pengunjung blog http://emasfaiz.blogspot.com .... saya ada satu cerita terbaik dan menarik pagi ini. Sedang saya berjalan jalan pagi tadi nak pergi makan pagi sama kawan namanya shahrul, saya terjumpa pula satu peluang terbaik untuk sesiapa yang memiliki emas, dan kawan saya menyuruh saya postkan artikel ini di blog saya. Peluang terbaik itu adalah ArRahnu@Pos.

"Apa sahaja tujuan anda, tunaikan emas dengan mudah, cepat dan selamat di ArRahnu@POS....
Antara faedahnya ialah :


1 Upah simpan yang rendah pada kadar 0.75 sen bagi setiap RM100 marhum*
2 Jumlah pinjaman setinggi 75% daripada nilai marhum
3 Tempoh gadaian fleksibel (6 bulan + 3 bulan + 3 bulan)
4 Menerima semua jenis barang kemas daripada emas
5 Khidmat penilaian zakat percuma
6 Cucian barang kemas RM2 setiap unit


Kunjungi ArRahnu@POS di lebih 50 cawangan Pos Malaysia terpilih sekarang! untuk maklumat lanjut, layari www.pos.com.my atau hubungi 1 300 300 300"

Apa yang best disini saya suka pada nombor 2, 3, 5, dan 6... nak tahu apa sebabnya? sebab ArRahnu lain yang pernah saya pergi sebelum ni cuma pinjaman 65% daripada nilai marhum dan tempoh gadaian cuma 6 bulan + 2 bulan + 3 bulan. Semua ini berbeza dengan ArRahnu@POS

2 comments:

  1. So admin rasa sesuai tak kite pajak emas ni kat Pos?

    Klu pajak kat sini, nama akan naik tak kat CCRIS?

    ReplyDelete
  2. Salam.... hmmm sebenarnya kita boleh pajak dimana mana saja yang ada Ar Rahnu tu.... saya suggest jangan la pajak kat tempat yang ada ccris ataupun kedai emas yang biasa..... Saya sarankan kat koperasi contoh Yapeim atau Kojuta atau koperasi biasa yang tiada nama naik kat ccris... ataupun tuan boleh cuba kat Ar Rahnu Express okay....

    ReplyDelete