LIKE US

Wednesday 24 July 2013

PENGALAMAN BERSAMA EMAS DINAR 2

Berkongsi pengalaman yang seterusnya dengan anda semua tentang Dinar. Bulan kedua saya beli Dinar iaitu bulan Jun 2013 baru lagi tu hehehehe.... harganya pula masa tu RM575 = 1 Dinar.... saya beli 4 ketul so 4 Dinar.....


Ni pula dah bulan Julai 2013 dah harganya naik RM605 average harga hari ini. So cuba anda lihat dimana untungnya...? senang je tu.... Ceritanya begini... dlm Public Gold dia ada harga buy dan harga sell......  walaupun harga buy ketika kini RM571, memang anda tak nampak untung dia sebab beli RM575 kan..... so saya pun jual la harga sell RM605 = 1Dinar x 2 = RM1210 pada pelanggan saya..... haaaa... kan dah untung tu....

Memang anda nampak untung tu cuma RM60 je untuk 2 dinar.... kan lebih baik ada daripada takda kan...?? kalau di simpan maknanya katakan untung tadi RM60 untuk 1 bulan sekali x 12kali = RM720 keuntungan anda... siapa yang nak bagi....Jadi, begitula ceritanya, sekadar berkongsi pengalaman je tau....

Okay kalau anda nak untung banyak senang jek, tunggu la lagi 6 bulan harga emas mesti / pasti melambung lagi. Kalau tak melambung, anda still tak rugi sebab masih ada teknik lagi kan, Pajakkan Emas. Sebab emas ni ada auranya tersendiri. Tapi kalau anda taknak jual pun takper, anda beli 1 Dinar setiap bulan dan kumpulkannya.... Kalau ada 60Dinar anda boleh beli rumah secara tunai...... MACAMANA...? ikuti ceritanya nanti secara PERCUMA je ILMU saya KONGSIKAN ni.....

No comments:

Post a Comment