LIKE US

Tuesday 30 July 2013

TIPS - TEKNIK RAHSIA 3003 EMAS

Salam sejahtera kepada semua pengunjung pengunjung blog emasfaiz ni.... hehehehehe.... seperti yang saya janjikan sekirannya counter visitor melebihi 3003 ke atas, saya akan memberitahu tentang TEKNIK RAHSIA 3003 bagaimana anda boleh MEMBUAT PAJAKAN GANDA EMAS DAN DUIT. Apa bendanya tu...??? hehehe... saya akan terangkan bagaimana benda tu berfungsi.... senang je tu....

Contoh paling mudah :

Katakan anda mempunyai emas sebanyak 30 gram bernilai sekarang katakan RM3000 (1 gram = RM100). bagaimana anda akan menggandakan emas tersebut ?

Baik, dengan adanya emas 30gram tadi, anda pajakkan di Ar Rahnu dan dapat duit sebanyak RM2000..... kemudian anda beli lagi emas sebanyak 20gram dengan duit RM2000 tadi.


Sekarang anda sudah pun ada 50gram dimana (30gram didalam pajakan manakala 20gram di tangan anda). Contoh selepas 6 bulan bila harga emas melambung kembali (1 gram = RM130), anda jual 20 gram di tangan tadi kemudian anda tebus kembali emas 30gram didalam pajakan. Secara automatik dan anda akan mendapat duit extra secara automatik.

Okay, mungkin anda terkeliru bukan.... tak mengapa, saya akan jelaskan secara calculation :

Ada 30gram = RM3000 Harga Beli
Pajak 30gram = Dapat RM2100
Beli 21gram lagi guna RM2100 tu.....
Selepas 6 bulan harga emas naik RM150 / 1gram, jualkan 21gram tu anda dapat  RM3150
Conclusionnya anda dapat keuntungan RM150 (duit ekstra) okay..... ianya mudah bukan. itu, jika RM3000. Kalau emas anda beharga RM30k.anda sudah pun mendapat keuntungan RM1500.

Inilah teknik rahsia yang saya lakukan setiap kali nilai emas turun dan jana pendapatan yang sangat berbaloi tanpa mengurangkan aset saya. Menarikkan ??? aset emas ada, dapat duit tambahan lagi.  Segeralah menyimpan emas dan lakukan teknik ini dan rasai kehebatannya.


Sharing is caring

No comments:

Post a Comment