LIKE US

Saturday 20 July 2013

PENGALAMAN BERSAMA EMAS DINAR

Salam semua, entry kali ini sayai ingin berkongsi pengalaman dengan anda semua tentang Dinar. Cerita dia senang jek, Bulan pertama saya beli Dinar iaitu bulan May 2013 baru lagi tu hehehehe.... harganya pula masa tu RM565 = 1 Dinar.... saya beli 3 ketul so 3 Dinar.....

Ni pula dah bulan Julai 2013 dah harganya naik RM588 average harga hari ini. So cuba anda lihat dimana untungnya...? hehehee.... senang je tu.... Ceritanya begini... dlm Public Gold dia ada harga buy dan harga sell......  walaupun harga buy ketika kini RM553, memang anda tak nampak untung dia sebab beli RM565 kan..... so saya pun jual la harga sell pada pelanggan saya..... haaaa... kan dah untung tu....

Memang anda nampak untung tu cuma RM23 je untuk 1 dinar.... kan lebih baik ada daripada takda kan...?? kalau di simpan maknanya katakan untung tadi RM23 untuk 2 bulan sekali x 6kali = RM138 keuntungan anda... siapa yang nak bagi....Jadi, begitula ceritanya, sekadar berkongsi pengalaman je tau.....

Okay kalau anda nak untung banyak senang jek, tunggu la lagi 6 bulan harga emas mesti melambung lagi. Sebab emas ni ada auranya tersendiri. Tapi kalau anda taknak jual pun takper, anda beli 1 Dinar setiap bulan dan kumpulkannya.... Kalau ada 60Dinar anda boleh beli rumah secara tunai...... MACAMANA...? ikuti ceritanya nanti secara PERCUMA je ILMU saya KONGSIKAN ni.....

No comments:

Post a Comment